Lucram la noua versiune a site-ului, de aceea informatiile nu sunt actualizate. Intre timp poti citi articolele pe care le-am scris in ultimii 4 ani iar noi promitem sa
revenim cat mai curand cu o noua interfata si, evident, cu articole la zi. Lucram in paralel atat la relansarea site-ului, cat si la organizarea Galei Premiilor eCommerce.

 
UTILIZAREA CARDURILOR
Cardurile fac parte deja din viata de zi cu zi a romanilor, la ora actuala existand peste 9 milioane de carduri bancare.   ...detalii
RECOMANDAREA Link2eCommerce
CartePremium - librarie online si giftshop cu livrare 100% gratuita pentru clientii care aleg plata online   ...detalii
CONSULTANTA IN COMERTUL ELECTRONIC
Intra acum in comertul electronic! Nu este un “hei rup-ism” si nici un sfat optimist. Statisticile arata ca numarul   ...detalii
Sign-up
Beneficiile autentificarii si formularul de inscriere
 
Link2eCommerce Home E-Commerce
Articole si analize despre comertul electronic
Online Advertising & PR Legislatie Internet Off Topic Evenimente Despre noi Contact
February 2025
 LMMJ VSD 
      12 
 3456789 
 10111213141516 
 17181920212223 
 2425262728
 

Inapoi1  2  3  4  5  6  7  8 | Inainte

Articole

ANALIZA: "e"-ul dintre commerce si e-commerce   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Prima jumatate de an in comertul electronic romanesc a adus rezultate vizibil mai slabe decat aceeasi perioada a lui 2005. Luna iunie a anului trecut se incheia cu peste 9,5 milioane de dolari procesati in urma tranzactiilor cu cardul pe    ...detalii

Behind neomax.ro   [de Andrei Radu / Link2eCommerce]
Desi lucreaza sub vechiul standard de securitate SSL si nu accepta plata online cu cardul, neomax.ro se pozitioneaza in topul site-urilor de comert electronic cand vine vorba de cifra de afaceri. Multitudinea si varietatea produselor oferit   ...detalii

Flamingo.ro: un site de nota 8, un business de nota 5   [de Andrei Radu / Link2eCommerce]
De curand, s-a lansat www.usor.ro, un web-directory pentru magazinele virtuale. Portalul isi propune sa prezinte in mod echidistant toate magazinele virtuale inscrise, incluzand descrierea acestora, tipul de produse sau servicii comercializ   ...detalii

Alternative bancare pentru mediul online   [de Valentin Ion / BRD]
Desfasurarea activitatii comerciale prin magazinele virtuale si utilizarea cardului ca mijloc de plata impun cu siguranta utilizarea unor metode moderne pentru gestiunea sumelor incasate/platite prin astfel de metode. Pentru un magazin    ...detalii

Piata cardurilor in 2005. Activitatea de Emitere   [de Sergiu Cone / NO-CASH.ro]
In privinta activitatii de emitere, anul 2005 a insemnat o crestere a portofoliului de carduri al bancilor cu peste 1,2 milioane de carduri, astfel incat Romania a incheiat anul trecut cu un numar de 7,2 milioane de carduri valide in circ   ...detalii

Comertul electronic intr-o privire...   [de Madalin Matica / DotCommerce]
Zilele trecute ma uitam in oglinda retrovizoare a unei masini. Si m-a izbit o propozitie atat de comuna incat nimeni nu cred ca o mai citeste: “Objects in the rear mirror may appear closer than they are”. Primind invitatia lui Andrei    ...detalii

Auditul unui site: cat de important este CONTINUTUL? Cat de mult conteaza CREDIBILITATEA?   [de Liviu TALOI / SiteAudit.ro]
Un utilizator “citeste” o pagina web intr-un interval de 3-11 secunde apoi decide… S-au scris multe articole despre cum construim o afacere online de succes, pornind de la o strategie, continuand apoi cu implementarea unei solutii in   ...detalii

Magazinele virtuale sub lupa (IV)   [de Claudiu Gamulescu / UNDERCLICK.ro]
A venit vacanta si in web-ul romanesc, lucru care se simte in prezenta utilizatorilor pe situri. Piata scade, utilizatorii mai alunga plictiseala zilelor toride de vara vizitand cate un site din care cu alene isi extrag informatia. Insa pen   ...detalii

ANALIZA: Piata cardurilor in 2005. Evolutie si tendinte   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Potrivit rezultatelor publicate de VISA CEMEA pentru primul trimestru al lui 2006, romanii utilizeaza cardul cel mai frecvent in supermarket-uri si la plata cazarii. Raportul subliniaza si ca numarul in crestere al platilor efectuate cu c   ...detalii

Cardul bancar este neutilizat de milioane de persoane ocupate   [de Sergiu Cone / NO-CASH.ro]
In decembrie 2003, datele statistice consemnau 4,6 milioane de salariati si 4,7 milioane de carduri bancare valide in circulatie. Era pentru prima oara cand ne intrebam daca intr-adevar fiecare angajat detine un card pentru virarea dreptu   ...detalii

E-Commerce: Romania vs. Restul lumii   [de Valentin Ion / BRD]
Romania, 2006. Avem comert electronic de 2 ani, statisticile sunt imbucuratoare, se dau primele premii, apar publicatii dedicate acestui domeniu. Ceva este insa diferit, ceva ne desparte de piata internationala, atat din prisma magazinelo   ...detalii

Magazinele virtuale sub lupa (III)   [de Claudiu Gamulescu / UNDERCLICK.ro]
Cel putin de cateva ori pe saptamana trebuie sa explic de ce are nevoie o solutie de comert online, pentru a fi viabila. Constat ca oamenii (romanii?) au tendinta de a se complica cat mai mult. Important este nu sa ai o solutie-racheta, c   ...detalii

CASE STUDY: Behind DOMO.ro   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Celor care sunt vechi in industria romaneasca de comert electronic, numele Cosmin Golea le spune multe. Celor care mai au nevoie de indicii, le spunem noi: Cosmin Golea a fost unul din fondatorii primului magazin virtual romanesc: emania.ro   ...detalii

Magazinul meu online, un succes?   [de Daniel CAPATANA / GECAD ePayment]
Cinci aspecte definesc succesul unui magazin online: promovarea, prezentarea, calitatea fotografiilor, sistemul de comanda si calitatea produselor si serviciilor. Sa le analizam pe rand…   PROMOVAREAOrice magazin de comert electron   ...detalii

Dictionar de comert electronic   [de DotCommerce Romania]
DATABASE: O colectie de date organizate si proiectate pentru acces usor. De exemplu: o colectie de nume si adrese de clienti. DEBIT: O sarcina pe contul de card bancar al clientului. DEBIT TRANSACTION: Un card bancar utilizat pentru achiz   ...detalii

WEB 2.0 - Prolegomene la un Internet viitor   [de Lucian DESPOIU / KONDIMENT]
Web 2.0 este un concept software? O conferinta celebra, un “buzz word”, un bubble apreciat de comunitatea de investitori...sau nimic din toate astea?!? Ramane de vazut.   Cert este ca serviciile web2.0 revolutioneaza felul cum vo   ...detalii

SITE AUDIT sau de ce avem nevoie de auditarea site-urilor romanesti   [de Liviu TALOI / SiteAudit.ro]
Ce inseamna auditarea unui siteNevoia de verificare a rezultatelor unei companii exista inca de la primii pasi ai comertului. Odata cu aparitia primelor firme au aparut si primii specialisti care au verificat rezultatele financiare ale clie   ...detalii

Birocratia poate ingropa Ghiseul Virtual   [de Andrei RADU / Link2eCommerce]
Initiativa remarcabila a MCTI, Ghiseul de Plati, poate fi sortita esecului datorita birocratiei si reticentei fuctionarilor publici la metodele moderne de plata. Proiectul pus pe picioare din punct de vedere tehnic inca din decembrie anul   ...detalii

Suportul online in e-commerce   [de Lucian DESPOIU / KONDIMENT]
Suportul online, integrat in conceptul rotund al unui site de e-commerce, poate juca un rol cuantificabil in decizia de cumparare a unui produs de catre vizitatorii ajunsi conjunctural in fata sitului dvs., dar si de catre cei cu o intent   ...detalii

Ce inseamna plata prin card?   [de Valentin Ion / BRD]
Daca in articolul precedent am incercat construirea unui magazin virtual, in acest numar vom discuta despre cum ar trebui sa functioneze un astfel de site, punand accent pe modul de realizare a unei tranzactii. Fara a avea pretentia ca    ...detalii

CASE STUDY: Behind Altex.ro   [de Cristian RADU / LINK]
Cine n-a auzit de ALTEX? Unul din cei mai mari retaileri din Romania orientat pe produse IT, electronice si electrocasnice care are si prezenta online prin site-ul de comert electronic al companiei: www.altex.ro. Si vorbim de e-commerce in    ...detalii

Magazinele virtuale sub lupa (II)   [de Claudiu GAMULESCU / Underclick]
Pana acum, am aruncat o privire de ansamblu asupra magazinelor de IT, Carti si Articole pentru copii. Ce s-a mai intamplat intre timp? Comertul electronic isi continua linistit cresterea constanta. Cred ca s-a ajuns la un indicator de 2-3 m   ...detalii

Rolul procesatorului de plati. Circuitul virtual   [de Cristian BADEA / GECAD ePayment]
Rolul unui procesator de plati poate incepe chiar de la pregatirea unui site pentru a deveni magazin virtual, oferind consultanta si suport tehnic pentru implementare. De asemenea, procesatorul poate oferi si servicii suplimentare de audit    ...detalii

Vinde pe net! Descopera noul canal de distributie!   [de Cristian RIZESCU / WSI]
Este adevarat ca “reputatia” pe care au reusit unii sa i-o construiasca, in ultima vreme, nu este dintre cele mai bune. Stiri alarmiste despre hackeri si fraude, detalii scabroase despre pornografie adulta si infantila sau terorismul ci   ...detalii

Ghiseul.ro - intre lansare iminenta si amanare fara termen   [de Sergiu CONE / No-Cash]
Ideea MCTI ca posesorul de card sa-si plateasca impozitele si taxele online nu este tocmai noua. Inca din 24 octombrie 2004 era lansat serviciul e-Tax care ar fi trebuit sa ofere tocmai aceasta posibilitate. La acea data, Primaria Municip   ...detalii

Descifrarea 3D Secure   [de Andrei RADU / LINK]
Marin MITROI, directorul RomCard, lamureste “misterele” standardului 3D Secure: noutatile aduse fata de SSL, modalitatea de inrolare, costurile si beneficiile atat la nivelul comerciantului, cat si la nivelul detinatorului de card. C   ...detalii

Vreau un magazin virtual...   [de Valentin ION / BRD-GSG]
M-am hotarat. Imi fac un magazin virtual, incasez zeci de comenzi zilnic si devin milionar in RON. Nimic mai simplu. Dar de unde incep? Cred ca ma duc la o banca sa intreb sau semnez direct un contract cu un intermediar; am auzit ca se pric   ...detalii

Cardurile sunt pe steroizi!   [de Gabriel Vasile / LINK]
Desi dominata pentru o lunga perioada de timp de segmentul cardurilor de debit, piata romaneasca incepe sa ia avant si in privinta „creditului”. Anul trecut a fost marcat de explozia cardurilor co-branded, in care MasterCard a jucat u   ...detalii

ANALIZA: "Terenuri" de vanzare in comertul electronic romanesc   [de Andrei Radu / Link]
7,5 milioane de carduri emise la nivelul Romaniei. Aproape 5 milioane de conexiuni la Internet. Doar 500 de magazine virtuale… Pe scurt, comertul electronic romanesc in cifre. O industrie in care cererea este mai mare decat oferta. Un    ...detalii

STUDIU: Magazinele virtuale sub lupa   [de Claudiu Gamulescu / Underclick.ro]
M-am decis. Vreau sa ma apuc de afaceri online. Vreau sa imi deschid un magazin pe Internet. Ce poate fi mai simplu de atat? Imi fac un site, ii fac putina reclama si apoi totul merge de la sine. Care este, insa, rata reala de succes si ce    ...detalii

CASE STUDY: Behind OKazii.ro   [de Cristian Radu / Link]
Un concept demarat acum 6 ani de zile, cand increderea romanilor in tranzactiile online era aproape zero. Un site care a luat startul inainte de inceputul propriu-zis al comertului electronic romanesc. De la articole de anticariat, antichit   ...detalii

Dictionar de Comert Electronic: Litera "C"   [de DotCommerce Romania]
CALL CENTER: centru de operatiuni de voce sofisticat, care furnizeaza o gama larga de servicii bazate pe telefonie, pentru interior si exterior, inclusiv servicii de suport clienti, servicii de credit, de card, telemarketing, raspunsuri int   ...detalii

Prima pagina in site-urile de e-commerce. Decalogul design-ului   [de Lucian Despoiu si Mihai Dragan / Kondiment]
In articolul anterior am amintit de cele cinci “caramizi” care concura la succesul unui site de e-commerce: Personalizarea, Suportul, Promovarea, Navigarea si, mai ales, cum reusim sa integram toate aceste elemente intr-un concept unita   ...detalii

Adauga in cos. Cumpara acum!   [de Adriana Iordan / GECAD ePayment]
Odata cu cresterea rapida a numarului utilizatorilor care cauta informatie si cumpara online, comerciantii au inteles nevoia de a face magazinele virtuale cat mai performante.  Un site de succes  pentru vanzarile online trebuie sa   ...detalii

Comertul electronic in Romania a inregistrat cresteri semnificative   [Sursa: Visa CEMEA]
In 2005, volumul tranzactiilor pe Internet cu carduri Visa a cunoscut o crestere semnificativa, conform datelor furnizate acum cateva zile de Visa International. Volumul total al tranzactiilor a atins suma de 12,4 milioane USD, in crester   ...detalii

(R)Evolutia E-Commerce   [de Valentin Ion / BRD-GSG]
Romania tine pasul cu evolutia continua a noilor tehnologii: avem 5 milioane de utilizatori de Internet; posta electronica, telefonia mobila de ultima generatie sunt vizibile pretutindeni, iar aplicatiile software devin din ce in ce mai a   ...detalii

Adio cozi! Plata la Ghiseul Virtual!   [de Marian Murgu / Link]
Cozile, timpul pierdut si disconfortul din administratiile financiare vor fi inlocuite de comoditatea platilor online. Cel putin asa sustine ministrul MCTI, Nagy Zsolt prin interviul acordat publicatiei noastre despre Ghiseul Virtual de P   ...detalii

ANALIZA: Avem o piata de comert electronic... Ce facem cu ea?   [de Andrei Radu / Link]
Potrivit cifrelor furnizate de RomCard, comertul electronic romanesc a “facut” in 2005, 44.353.145 USD prin plata cu cardul. Insa aceasta valoare reprezinta, de fapt, bilantul pentru primele trei trimestre ale anului trecut, avand in    ...detalii

La cumparaturi online: just click and buy!   [de Andrei Radu / Link]
Ce se cumpara si cum se plateste? Diverta Online (http://www.dol.ro/) se afla pe primul loc in domeniul “Comert electronic”, conform statisticilor www.trafic.ro, fiind accesat lunar de peste 120.000 de vizitatori unici. “Dintre acest   ...detalii

De vorba cu bancile: BCR, Raiffeisen si Banca Tiriac fata in fata despre e-commerce   [de Andrei Radu / Link]
Nu mai exista nici un dubiu ca cifrele de tranzactionare in comertul electronic romanesc sunt in crestere. La fel cum nu mai este nici un dubiu in privinta curbei ascendente pe care o urmeaza piata. Dar cine imparte, de fapt, aceasta piata?   ...detalii

Poll

Poll

Cat ati cheltuit pentru un cadou cumparat online?
Sub 10 lei
Intre 10 si 50 lei
Intre 50 si 100 lei
Intre 100 si 150 lei
Intre 150 si 200 lei
Intre 200 si 300 lei
Peste 300 lei